Over het spel
Je bevindt je op een pad in het bos en aan het einde van dat pad is een blokhut. En in de kelder van die blokhut is een prinses. Je bent hier om haar te doden. Als je dat niet doet, zal het het einde van de wereld betekenen. Ze zal er alles aan doen om je tegen te houden. Ze zal charmeren, liegen en je de wereld beloven, en als je haar laat, zal ze je tientallen keren doden. Dat mag niet gebeuren. Vergeet niet, het lot van de wereld rust op je schouders. Ga je niet naar hem luisteren?
We moeten prinsessen redden, niet doden... Kenmerken Volledig ingesproken door de onberispelijke Jonathan Sims en Nichole Goodnight. Handgetekende kunst - elke achtergrond en personage is traditioneel getekend met potlood en papier door de met Ignatz Award winnende stripauteur Abby Howard. Een prinses. Ze is heel slecht en je moet van haar af voor ons aller bestwil. Nee, de prinses is geen kosmische horror. Ze is gewoon een gewone menselijke prinses, en je kunt haar zeker doden zolang je je erop focust.
Denk er niet eens aan om haar te proberen te versieren. Het zal niet goed voor je aflopen. Hopelijk ga je niet dood. Maar als dat wel gebeurt, zul je vaak sterven. Wees voorzichtig en blijf gefocust op de taak die voor je ligt! Tijdslussen Geen tijdslussen. Doe niet zo belachelijk. Tijd is een strikt lineair concept en het "lus" zeker niet, wat dat ook mag betekenen. Een vertakkende verhaallijn waarbij wat je zegt en wat je gelooft bepaalt wie je bent en hoe het verhaal zich ontvouwt. Een nieuwe roleplaying ervaring van de makers van Scarlet Hollow.Slay the Princess is een keuze-gedreven psychologische horror visual novel/dating sim met dramatische vertakkingen, lichte RPG-elementen en handgetekende kunst.